SPECIALIOSIOS PEDAGOGĖS ILMANTĖS KVEDERIENĖS VEIKLOS PLANAS 2022 METAMS
Tikslas: teikti specialiąją pedagoginę pagalbą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, padėti įgyti bei tobulinti kompetencijas, reikalingas šiuolaikinio gyvenimo iššūkiams.
Uždaviniai:
- Padėti specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar klasėje kontaktiniu arba nuotoliniu) ir ugdyti jų neišlavėjusias pažintines funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus.
- Konsultuoti mokytojus, kaip pritaikyti ir individualizuoti mokiniams ugdymo turinį ir mokymo priemones.
- Padėti mokytojams parengti užduotis specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams mokymuisi nuotoliniu būdu.
- Rengti ir naudoti parengtas mokymo priemones atsižvelgiant į mokinių amžių, specialiuosius ugdymosi poreikius, individualius gebėjimus ir ugdymo turinį.
- Teikti informaciją mokyklos bendruomenei apie specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių ugdymą, formuoti mokyklos bendruomenės teigiamą požiūrį į specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius.
Eil.Nr. | Numatoma veikla | Data | Numatomi veiklos rezultatai |
1. | Dokumentų (sąrašų, ataskaitų, kt.) apie specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius rengimas, pristatymas PPT. | 2022 m.9 mėn. 10 mėn. | Bendradarbiavimas, ugdymo proceso veiksmingumas. |
2. | Supažindinti Vaiko gerovės komisijos narius su naujais, įtraukųjį (specialųjį) ugdymą reglamentuojančiais, teisės aktais. | 2022 m.01 mėn.–12 mėn. | Komisijos nariai žinos apie pokyčius specialiajame ugdyme. |
3. | Pagalbos mokiniui specialistų metodinėje grupėje pateikti informaciją apie įtraukiojo (specialiojo ugdymo) organizavimo naujoves. | 2022 m.01 mėn.–12 mėn. | Pagalbos mokiniui specialistai žinos apie pokyčius specialiajame ugdyme ir keisis informacija su mokytojais. |
4. | Specialiojo pedagogo privalomos dokumentacijos pildymas teisės aktų nustatyta tvarka. | 2022 m.01 mėn.–12 mėn. | Bus sutvarkyta veiklos dokumentacija. |
5. | Specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių individualios pažangos fiksavimas. | 2022 m.01 mėn.–12 mėn. | Užfiksuota specialiųjų poreikių mokinių pažanga padės stiprinti mokinių mokymosi motyvaciją, sukurti ir išlaikyti teigiamus santykius. |
6. | Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimas (specialiosios pedagogės pratybos). | 2022 m.01 mėn.–12 mėn. (pagal tvarkaraštį) | Sutrikusių funkcijų lavinimas, žinių spragų šalinimas, pagalba įsisavinant Bendrųjų programų bent minimalų lygį. |
7. | Kaupti, sisteminti ir skleisti naują metodinę medžiagą apie įtraukųjį (specialųjį) ugdymą mokytojams, tėvams, globėjams, rūpintojams. | 2022 m.01 mėn.–12 mėn. | Gauta informacija padės mokytojams efektyviau dirbti, o tėvams padės suprasti, kaip jie gali padėti savo vaikui pasiekti geresnių ugdymosi rezultatų. |
8. | Bendrųjų ugdymo programų individualizavimo ir pritaikymo būdų aptarimas, akcentuojant sutrikusių funkcijų lavinimą. | 2022 m.09 mėn.–12 mėn. | Mokytojai tinkamai parengs individualizuotas ir pritaikytas programas, atsižvelgdami į mokinių sutrikimų pobūdį. |
9. | Mokytojų informavimas apie korekcinio darbo rezultatus. | 2022 m.01 mėn.–12 mėn. | Specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo efektyvinimas. |
10. | Specialiosios pedagoginės – metodinės pagalbos klasių vadovams, mokytojams ugdantiems specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius, teikimas. | Pagal poreikį | Geresni santykiai su mokytojais ir SUP mokinių ugdymosi rezultatai. |
11. | Aktyviai dalyvauti Vaiko gerovės komisijos veikloje. | 2022 m.01 mėn.–12 mėn. | Bendradarbiavimas. |
12. | Bendradarbiauti su kitais centro specialistais, sprendžiant specialiųjų poreikių mokinių problemas. | 2022 m.01 mėn.- 12 mėn. | Bendradarbiavimas. |
13. | Bendradarbiauti teikiant informaciją mokinių registrui. | 2022 m.09 mėn. – 10 mėn. | Bendradarbiavimas. |
14. | Tėvų informavimas apie vaiko mokymosi galimybes, realų žinių lygį, pasiekimus bei nesėkmes. Individualių konsultacijų teikimas bei informacijos pateikimas elektroniniame dienyne. | 2022 m.01 mėn.–12 mėn. | Bendradarbiavimas su tėvais. |
15. | Atvykusių specialiųjų poreikių mokinių pažinimas, jų reikmių vertinimas, realių žinių, mokėjimo lygio nustatymas. | 2022 m. 09 mėn. | Atitinkamų rekomendacijų mokytojams pateikimas. |
16. | Atsiskaityti Vaiko gerovės komisijos posėdžiuose apie specialiosios pedagoginės pagalbos teikimo rezultatus. | 2022 m.01 mėn., 06 mėn. | Specialiosios pedagoginės pagalbos efektyvinimas, patirties sklaida. |
17. | Mokymo priemonių ruošimas specialiojo pedagogo korekcinėms pratyboms. | 2022 m.01 mėn.–12 mėn. | Darbo sąlygų gerinimas, gerosios patirties sklaida. |
18. | Dalyvauti kvalifikacijos kėlimo kursuose, seminaruose, paskaitose. | 2021 m.01 mėn.–12 mėn. | Kvalifikacijos kėlimas, savišvieta, sklaida kolektyve. |
19. | Dalyvauti Akmenės rajono logopedų – specialiųjų pedagogų metodinio būrelio veikloje, ruošti pranešimus bei dalintis savo patirtimi. | 2021 m.01 mėn.–12 mėn. | Bendradarbiavimas, gerosios patirties sklaida, savišvieta. |
Vyresnioji specialioji pedagogė