- Detalės
- Žiūrėta: 3103
AKMENĖS RAJONO JAUNIMO IR SUAUGUSIŲJŲ ŠVIETIMO CENTRAS
KLASIŲ VADOVŲ METODINĖS GRUPĖS
VEIKLOS PLANAS
2018-2019 m. m.
TIKSLAS: siekti nuolatinio klasių vadovų profesinio tobulėjimo, siejant metodinę veiklą su individualia veikla klasėje.
UŽDAVINIAI:
- Analizuoti klasių vadovų veiklos rezultatus, laikantis vienodų reikalavimų klasės vadovo ugdomajai veiklai.
- Gerinti klasių vadovų veiklos planų įgyvendinimo kokybę, užtikrinant saugią ugdymo(si) aplinką.
3.Dalyvauti procesuose, užtikrinančiuose individualią mokinių pažangą, mokyti mokinius įsivertinti savo veiklą, rezultatus bei valdyti savo mokymąsi.
4.Bendradarbiauti su dalykų mokytojais, Centro administracija, socialiniu pedagogu, mokiniais, siekiant geresnės mokymosi kokybės ir pažangos.
- Skleisti pedagogines ir metodines naujoves, dalintis gerąja patirtimi, skatinti ją. Teikti siūlymus aktualių ugdymo ir visapusiškos asmenybės būtinų bendrųjų kompetencijų ugdymuisi.
PRIORITETINĖS VEIKLOS KRYPTYS:
Mokymosi rezultatų gerinimas.
Sveikatingumo ugdymas ir žalingų įpročių prevencija.
Dalyvavimas prevencijos programose.
LAUKIAMI REZULTATAI:
- Bendradarbiaudami su socialiniu pedagogu, Centro administracija, Vaiko gerovės komisija ir kitomis vaiko gerove besirūpinančiomis organizacijomis klasių vadovai spręs auklėtinių mokymosi, lankomumo ir socialines, psichologines bei kt. problemas.
- Klasių vadovai prisidės prie auklėtinių mokymosi motyvacijos skatinimo, mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymo ir padės jiems planuoti tolimesnę karjerą, inicijuos individualius pokalbius tarp mokinių ir mokytojų.
- Klasių vadovai skleis gerąją patirtį bendradarbiaudami tarpusavyje.
Eil.Nr. |
Tema |
Laukiami rezultatai |
Atsakingas |
Vykdymo terminas |
Pastabos |
1
|
Klasių vadovų metodinės grupės veiklos plano 2018-2019 m. m. sudarymas ir tvirtinimas. Klasių vadovų individualių veiklos planų aptarimas ir tvirtinimas. |
Produktyvus, sistemingas darbas, parengti tinkami planai. |
Aurelija Miklošienė |
2018 m. rugsėjo mėn. |
|
2. |
Susipažinimas su naujai atvykusiais mokiniais, jų dokumentų peržiūra, tvarkymas.
|
Nustatyta mokytojo ir mokinio darbo sėkmė, priimti pagrįsti sprendimai. |
Klasių vadovai |
2018 m. rugsėjo mėn. |
|
3.
|
Mokinio asmeninės pažangos stebėjimas ir fiksavimas, rezultatų analizavimas ir gautų duomenų svarba ugdymo procesui. |
Ugdomos mokinių mokymosi Kompetencijos, formuojamas teigiamas požiūris į mokymąsi. Tikslo link vedančių veiklų nusimatymas. Mokymosi veiklų ir rezultatų apmąstymas bei įsivertinimas. |
Klasių vadovai
|
po I-ojo ir II-ojo pusmečio
|
|
Kaupiamojo kriterinio vertinimo įgyvendinimo rezultatai (kaip sekasi)?
|
Sėkmingas mokymo planavimas |
Klasių vadovai |
2019 m. sausio mėn. |
|
|
4. |
Sveikatos, lytiškumo ir rengimo šeimai prevencinės programos bei kitų prevencinių programų įgyvendinimo sėkmės ir problemos.
|
Gerosios patirties sklaida. |
Klasių vadovai
|
Per mokslo metus |
|
Patyčių ir smurto prevencinės programos vykdymas klasėse, individualūs pokalbiai su mokiniais
|
Geras mikroklimatas Centre |
|
|||
Konsultavimo karjeros ugdymo klausimais efektyvumas ir rezultatai. |
Sėkmingas mokinių ateities planavimas |
Klasių vadovai |
|
||
5.. |
Klasių vadovų metodinės grupės veiklos 2018-2019 m. m. analizė, įsivertinimas, pasiūlymų teikimas 2019-2020 m. m. veiklai.
|
Nuveiktų darbų rezultatų analizė, gerosios patirties sklaida, įsivertinimas. |
Klasių vadovai |
2019 m. birželio mėn. |
|
PASTABA. Veiklos planas gali būti koreguojamas.
Metodinės grupės pirmininkė Aurelija Miklošienė