Klasių vadovų metodinė grupė
AKMENĖS RAJONO JAUNIMO IR SUAUGUSIŲJŲ ŠVIETIMO CENTRAS
KLASIŲ VADOVŲ METODINĖS GRUPĖS
VEIKLOS PLANAS
2022-2023 m. m.
TIKSLAS -– siekti nuolatinio klasių vadovų profesinio tobulėjimo, siejant metodinę veiklą su individualia veikla klasėje.
UŽDAVINIAI:
1. Analizuoti klasių vadovų veiklos rezultatus, laikantis vienodų reikalavimų klasės vadovo ugdomajai veiklai.
2. Gerinti klasių vadovų veiklos planų įgyvendinimo kokybę, užtikrinant saugią ugdymo(si) aplinką.
3. Dalyvauti procesuose, užtikrinančiuose individualią mokinių pažangą, mokyti mokinius įsivertinti savo veiklą, rezultatus bei valdyti savo mokymąsi.
4. Bendradarbiauti su dalykų mokytojais, centro administracija, socialiniu pedagogu, mokiniais, siekiant geresnės mokymosi kokybės ir pažangos.
5. Skleisti pedagogines ir metodines naujoves, dalintis gerąja patirtimi, skatinti ją. Teikti siūlymus aktualių ugdymo ir visapusiškos asmenybės būtinų bendrųjų kompetencijų ugdymuisi.
PRIORITETINĖS VEIKLOS KRYPTYS:
Mokymosi rezultatų gerinimas.
Sveikatingumo ugdymas ir žalingų įpročių prevencija.
Dalyvavimas patyčių prevencijos programoje.
LAUKIAMI REZULTATAI:
Bendradarbiaudami su švietimo pagalbos specialistais, Centro administracija, Vaiko gerovės komisija ir kitomis vaiko gerove besirūpinančiomis organizacijomis padėsime klasių vadovams spręsti auklėtinių mokymosi, lankomumo ir socialines problemas.
Klasių vadovai prisidės prie auklėtinių mokymosi motyvacijos skatinimo, mokėjimo mokytis kompetencijos ugdymo ir padės planuoti jų tolimesnę karjerą per klasės valandėles, individualius pokalbius su mokiniais ir mokytojais dalykininkais. Klasių vadovai skleis savo gerąją patirtį bendradarbiaudami tarpusavyje.
Eil.Nr. | Tema | Laukiami rezultatai | Atsakingas | Vykdymo terminas | Pastabos |
1 | Klasių vadovų metodinės grupės veiklos plano 2022-2023 m. m. sudarymas ir tvirtinimas. | Produktyvus, sistemingas darbas. | Grupės pirmininkė Loreta Gustienė | 2022 m. rugsėjo mėn. | |
2. | Susipažinimas su naujai atvykusiais mokiniais, jų dokumentų peržiūra, tvarkymas | Nustatyti mokytojo ir mokinio darbo sėkmę, priimti pagrįstus sprendimus | Klasių vadovai | 2022 – 2023 m. m. | |
3. | Mokinio asmeninės pažangos stebėjimo ir fiksavimo rezultatų analizavimo ir panaudojimo svarba. | Ugdomos mokinių mokymosi kompetencijos, teigiamas požiūris į mokymąsi. Tikslo ir veiklų nusimatymas. Mokymosi veiklų ir rezultatų apmąstymas bei įsivertinimas. | Klasių vadovai | Pasibaigus I ir II pusmečiams | |
Kaupiamojo kriterinio vertinimo įgyvendinimo rezultatai (kaip sekasi?). | Sėkmingas mokymo planavimas | ||||
4. | Sveikatos ugdymo ir prevencinių programų įgyvendinimo analizė. | Gerosios patirties sklaida. | Klasių vadovai | Per mokslo metus | |
Patyčių prevencinės programos vykdymas klasėse, individualūs pokalbiai su mokiniais | Geras mikroklimatas Centre. | ||||
Karjeros konsultavimo efektyvumas. | Sėkmingas mokinių ateities planavimas. | Klasių vadovai | |||
5.. | Klasės vadovų 2022-2023 m. m. metodinės grupės veiklos analizė, įsivertinimas, Rekomendacijos 2023-2024.m. m. veiklai. | Nuveiktų darbų rezultatų analizė, gerosios patirties sklaida, įsivertinimas. | Klasių vadovai | 2023 m. birželio mėn. |
Metodinės grupės pirmininkė Loreta Gustienė